Olemme kaikki kuulleet tästä “uudesta masennuksesta” paljon viime aikoina. Miten emme voi? Olemme sen tulvillaan päivittäin. Ei ole väliä minne käännymme; TV, radio, sanomalehdet, aikakauslehdet… jopa nurkkamarkkinat, se on kaikki, mistä ihmiset puhuvat.
Monet yritykset, erityisesti pienet yritykset, joutuvat sulkemaan ovensa päivittäisten toimien nousevien kustannusten, tämän veron, tuon maksun vuoksi…se voi olla raivostuttavaa! Omistajat yrittävät keksiä yhä useampia tapoja leikata kulmat, jotta he voivat selviytyä ja säilyttää mahdollisimman monta työntekijää. Nykyään käytetyt menetelmät eivät olleet edes harkinnassa viisi vuotta sitten. Se tarkoittaisi “virtuaalista” tai osan työn ulkoistamista paikallisesti. Kun otetaan huomioon sisäisen työntekijän yritykselle aiheutuvat kulut, se kannattaa harkita.
Teknologian aikakausi ei ole koskaan ollut vahvempi tai edistyneempi kuin nykyään. Monet yritysten sisäisesti hoitamat tehtävät voitaisiin helposti ulkoistaa, mikä säästäisi yrityksen rahaa ja samalla antaisi omistajille mahdollisuuden keskittyä tärkeämpiin tehtäviin, mutta ovien auki pitäminen säästää monen työntekijän ainoan tulonlähteen.
Se on todella yksinkertaista… ajattele sisäisten työntekijöiden yleiskustannuksia; tarvikkeet, toimistotarvikkeet, huonekalut, vastuuvakuutus, työläisten vakuutus, verot, SS, etuuspaketit (luettelo jatkuu ja jatkuu). Kaikki tämä työntekijän palkan päälle. Ulkoistamalla “Virtuaaliassistentille” hallinnollista tukea, markkinointia, tekstinkirjoitusta, ajan/aikataulujen hallintaa ja muita erilaisia tehtäviä, joita he poistavat, sinulla ei enää ole kaikkia näitä kuluja. Tämä antaa paitsi yrityksen omistajalle myös heidän omilla työntekijöillään enemmän aikaa keskittyä muihin, tärkeämpiin asioihin. Yritykset “sopivat” Virtual Assistantin kanssa suorittamaan työn ja maksavat vain tosiasiallisesti suoritettujen tehtävien hinnan ja kulut. Enää ei tarvitse huolehtia sairastuneesta, kahvinkeittimen ääressä tänään hukatusta ajasta, savutauoista tai mikä tärkeintä…lisäkuluista. Virtuaaliavustajat ovat vihdoin tulossa liike-elämän eturintamaan, vaikka olemme olleet mukana 90-luvun alusta lähtien.
Työnantajat ajattelevat usein negatiivisia puolia. He ovat huolissaan työn valmistumisesta… tai useimmiten he eivät ole aivan valmiita luovuttamaan hallintaansa ulkopuoliselle taholle. Asia, joka sinun tulee muistaa työskennellessäsi VA: n kanssa, on tämä: Virtual Assistant on myös liiketoiminnassa eikä sellaisenaan työntekijä vaan enemmän kumppani. Jos näytät hyvältä, näytämme hyvältä! Se on niin yksinkertaista. On viisasta valita aina joku, joka on valmis allekirjoittamaan salassapitosopimuksen, sillä se suojaa molempia osapuolia. Varmista myös, että heillä on laillinen toimilupa, mikä osoittaa, että he suhtautuvat maineeseensa yhtä vakavasti kuin sinunkin. Pyydä referenssejä ja seuraa niitä.
Keskeinen kysymys on valita joku, johon voit luottaa ja olet valmis luovuttamaan osan päätöksenteosta. Se todella sitoo heidän kätensä, jos heidän on jatkuvasti pyydettävä hyväksyntääsi. Se on myös erittäin turhauttavaa VA:lle. Palkkaat meidät säästääksesi aikaa, etkä tee siitä yhtä henkilöä, jota sinun on valvottava. Luota meihin, jotta voimme huolehtia vain omasta työstäsi. OLEMME päteviä ja kokeneita… siksi valitsit meidät, eikö? Kun päätät ottaa tämän askeleen, et tule katumaan sitä. Asiakkaani ihmettelevät, miksi he eivät tehneet sitä kauan sitten.
Virtuaaliavustajat solmitaan valtakunnallisesti helpottamaan joitain paineita. Olemme sallineet yritysten, jotka muuten olisivat joutuneet sulkemaan ovensa, pysyä auki. Löydät artikkeleita ja keskusteluja “VA:sta” Entrepreneur.comista Good Morning Americaan. Kaikki, jotka ovat samaa mieltä, on uusin tapa harjoittaa liiketoimintaa, joka on käytännössä järkevää. Varsinkin nyt, kun niin monet joutuvat supistamaan tai uhkaa jäädä alle, tämä menetelmä voi auttaa säästämään talon sisäisiä positioita, koska he voivat nyt keskittyä rahojen tuomiseen.
Harkitse mitä tahansa online- tai puhelimen kautta olevaa asemaa tai tehtävää “virtuaalisena” mahdollisuutena säästää rahaa! Olipa kyseessä koko asema tai päivittäisten arkipäiväisten tehtävien poistaminen, jotka sitovat sinua niin paljon, se säästää aikaa ja rahaa, jonka voit käyttää paremmin tärkeimpiin asioihin, joihin sinun on keskityttävä, mutta aikaa ei näytä olevan koskaan. Kirjanpitäjät, kirjanpitäjät, hallintoavustajat, henkilökohtaiset avustajat…minä nimet sen. Tekniikka ei ole koskaan ollut parempaa, käytä sitä älä pelkää sitä!
Voit valita uuden VA:si mistä tahansa maassa, koska kaikki tehdään muiden välineiden kautta. Kestää aikaa tottua ajatukseen siitä, että voit noutaa puhelimen, sähköpostin tai faksata ohjeita. Kestää myös jonkin aikaa, ennen kuin sinä ja uusi VA tottutte toisiinsa. Sinun on kerrottava, mitä menettelyjä haluat käyttää tai miten laatisit kirjeenvaihdon. Kun olet asettunut asumaan, sinulla on mielenrauha, kun tiedät, että asiat valmistuvat samalla tavalla kuin itse tekisit. Kun katselet muiden sulkevan ovensa, löydät lohtua siitä, että yrityksesi on turvassa ja rahat käytetään viisaasti.
Jos olet utelias, tee online-tutkimusta itse ja ymmärrät VA:n todellisen arvon, ei vain yrityksellesi vaan myös henkilökohtaiselle elämällesi.
Virtuaalitodellisuudessa olemme ylpeitä siitä, että jokainen asiakas on mielenrauhassa ja pystyy keskittymään tärkeämpiin tehtäviin tietäen, että heidän tarpeisiinsa vastataan kuin se olisi oma yritys.
Hei, olen Debra, virtuaalitodellisuuden perustaja ja johtaja. Perustin tämän yrityksen nähtyäni pitkän ajan yrityksen sulkeutuneen toisensa jälkeen, miettien, mihin se päättyisi ja kuinka voisin auttaa. Tarjoamalla yritys- ja henkilökohtaisia palveluita annan yritysten omistajille mahdollisuuden keskittyä jokaisen yrityksen omistajan prioriteettiin, asiakkaiden hankkimiseen ja tyytyväisyyteen. Lähes 20 vuoden lähetyskokemuksella, sekä suorien televisiolähetysten että tallennettujen…uutisten, keskusteluohjelmien ja kaupallisen tuotannon ansiosta tarjoan laajan kokemuksen vastaamaan tarjoamiamme palveluita. Hoidamme vähän kaikkea; ajan/kalenterin/matkanhallinta, hallinnollinen tuki konsultointiin, editointiin, tekstinkirjoittamiseen, mainosten tarkistamiseen, hakukoneoptimointiin ja SMM:ään… sekä keskittyneenä ja järjestyksessä pitämiseen sekä kotona että töissä. En voi kuvitella arvokkaampaa palvelua tarjota.
Vieraile verkkosivustollani nähdäksesi, kuinka virtuaaliassistentti voi auttaa sinua! Teemme koko työn puolessa ajassa, kun keskityt asiakkaisiisi – niin kuin pitääkin.